چگونه در فورتنایت ویباکس (V-Bucks) رایگان بگیریم؟

بازی فورتنایت یک بازی ویدیویی آنلاین در دسته‌ بازی‌های بتل‌ رویال است که در سال 2017 منتشر شد. این بازی یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین بازی‌های سبک بقا محسوب می‌شود و آمار کاربران آن تا سال 2020 حدود 350 میلیون نفر گزارش شده است. بازی فورتنایت در اندروید، iOS، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی قابل‌اجراست.

در ابتدای این بازی، 100 بازیکن وارد می‌شوند و پس از شروع باید به دنبال سلاح و تجهیزات مناسب بگردند. برنده‌ این بازی کسی است که به‌ عنوان آخرین نفر زنده بماند. این بازی به‌ صورت انفرادی یا تیمی انجام می‌شود و در بین گیمرها، محبوبیت زیادی دارد.

شما می‌توانید با گرفتن ویباکس در فورتنایت، آیتم‌های بیشتری را خریداری کنید و سطح بازی خود را ارتقا دهید. دریافت ویباکس رایگان در فورتنایت یکی از موضوعاتی است که بازیکنان این بازی به آن علاقه‌ی زیادی دارند.

اگر در مورد نحوه‌ی گرفتن v-bucks رایگان در فورتنایت کنجکاو هستید، در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک با ما تا پایان همراه باشید.

ویباکس (V-Bucks) چیست؟

شما در بازی فورتنایت می‌توانید برای ارتقای کاراکترهای خود تجهیزات جدیدی را خریداری کنید. برای انجام این کار به پول احتیاج دارید و در بازی فورتنایت، پول شما همان ویباکس است.

ویباکس چیست ؟

ویباکس یا همان V-Bucks یک ارز دیجیتال در بازی فورتنایت است که بازیکنان می‌توانند به‌ صورت رایگان یا غیر رایگان آن را به دست بیاورند. بازیکنان با استفاده از ویباکس‌ها می‌توانند اقلام و آیتم‌های جدیدی را خریداری کنند و ظاهر کاراکترهای خود و تجهیزات آن‌ها را به شکل دلخواه تغییر دهند.

بازیکنان با به‌ دست‌ آوردن ویباکس می‌توانند بازی حرفه‌ای‌تری داشته باشند و از رقیبان خود پیشی بگیرند. به همین علت همه‌ی افراد در این بازی به دنبال کسب ویباکس هستند. بازیکنان با در دست‌ داشتن ویباکس می‌توانند آیتم‌هایی همچون Skin، Battle Pass، Emote و… را خریداری کنند.

گرفتن ویباکس در فورتنایت ممکن است یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این بازی باشد؛ زیرا بازیکنان می‌توانند تجهیزات موردعلاقه‌ی خود را تهیه کنند. همچنین لازم است بدانید که همه‌ مسابقات و چالش‌های موجود در بازی فورتنایت رایگان نیستند و بازیکنانی که علاقه‌مند به تجربه‌ی آن‌ها هستند، باید برای آن‌ها هزینه پرداخت کنند.

اگر شما ویباکس کافی داشته باشید، می‌توانید در مسابقاتی همچون FNCS یا سایر مسابقات شرکت کنید. شما با شرکت در این چالش‌ها می‌توانید ویباکس‌های بیشتری دریافت کنید و میزان آن‌ها را افزایش دهید.

بازیکنان بازی فورتنایت می‌توانند برای به‌ دست‌ آوردن ویباکس آن‌ها را از سایت‌های معتبر خریداری کرده و از آن‌ها در داخل بازی استفاده کنند. اما اگر به دنبال کسب ویباکس رایگان در فورتنایت هستید، در ادامه به برخی از روش‌های آن اشاره خواهیم کرد.

ویباکس رایگان در فروتنایت

یکی از راه‌های دریافت ویباکس رایگان در fortnite تکمیل‌کردن قسمت Battle Pass است. شما باید چالش‌های این بخش را تکمیل کنید و با پیشروی در آن، ویباکس رایگان هدیه بگیرید.

ویباکس رایگان در فورتنایت

این بخش ممکن است کمی زمان‌بر باشد؛ اما به‌ عنوان یک راه برای به‌ دست‌ آوردن ویباکس رایگان در فورتنایت مفید است. البته توجه داشته باشید که برای دریافت ویباکس رایگان در fortnite از طریق Battle Pass، در هر فصل فقط یکبار می‌توانید اقدام کنید.

یکی دیگر از راه‌های گرفتن ویباکس در فورتنایت به‌ صورت رایگان، لاگین‌کردن است. زمانی که یک بازیکن برای اولین‌ بار وارد این بازی می‌شود، بازی به او ویباکس رایگان هدیه می‌دهد. البته میزان این ویباکس‌ها کم است؛ اما می‌تواند برای شروع و رفتن به مراحل بالاتر کمک بزرگی باشد.

راه دیگری که برای دریافت v-bucks رایگان در فورتنایت وجود دارد، انجام‌دادن ماموریت‌ها و چالش‌های بازی در بخش نجات دنیاست. البته این بخش در سال‌های اخیر بسته شده و فقط برای کسانی که قبلا از آن استفاده کرده‌اند، قابل‌دسترسی است. این افراد می‌توانند از طریق انجام و تکمیل این بخش، مقداری ویباکس رایگان به دست بیاورند.

نکاتی درباره‌ی ویباکس در فورتنایت

  • V-Bucks یک ارز درون بازی است که به‌عنوان پول برای خرید استتار، اسلحه، گلایدر، ابزار برداشت و حرکات رقص حماسی و سایر تجهیزات و آیتم‌ها در بازی Fortnite  استفاده می‌شود.
  • پلتفرم‌های سازگار شامل پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌ی شخصی و موبایل هستند.
  • پس از بازخرید کارت، V-Bucks بین دستگاه‌ها قابل‌انتقال نیست.
  • از V-Bucks می‌توان برای خرید وسایلی مانند لباس، کلنگ، روکش، شکلک و پاس‌های جنگی استفاده کرد.
  • V-Bucks بین حساب‌ها قابل‌ انتقال نیست.
  • بازپرداخت در V-Bucks ارائه نمی‌شود. اگر دیگر آن‌ها را نمی‌خواهید، می‌توانید آن‌ها را به دوستان خود هدیه دهید.
  • بازیکنان یا هدیه‌دهندگان Fortnite می‌توانند یک کارت خریداری کنند که می‌تواند برای V-Bucks در هر دستگاهی بازخرید شود.
  • مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید؛ زیرا ممکن است آن‌ها به بهانه‌‌ی دریافت ویباکس رایگان، اطلاعات شخصی شما را سرقت کنند. حتما از معتبربودن سایت‌ها مطمئن شوید و درباره‌ی آن‌ها تحقیق کنید.

کلام آخر

بازی فورتنایت از بازی‌های محبوب در بین بازیکنان بازی‌های بتل‌ رویال است و یکی از قدرتمندترین بازی‌ها محسوب می‌شود. این بازی طرفداران زیادی در بین نوجوانان دارد و روزانه افراد بسیار زیادی مشغول به این بازی هستند.

در این بازی با در دست‌ داشتن ویباکس‌ها می‌توانید آیتم‌های جذابی را برای کاراکترهای خود تهیه کنید و در بازی از رقیبان خود قدرتمندتر باشید.

در این مقاله به راه‌های به‌ دست‌ آوردن ویباکس رایگان در فورتنایت اشاره شد که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها ویباکس رایگان بگیرند. از شما خوانندگان این مقاله دعوت می‌کنیم تا در قسمت نظرات سایت، سوالات خود را مطرح کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توان ویباکس رایگان در فورتنایت دریافت کرد؟

بله. بازیکنان می‌توانند از طریق تکمیل‌کردن چالش‌ها و مسابقات داخل بازی، ویباکس رایگان هدیه بگیرند.

ویباکس‌ها برای چه کاری قابل‌ استفاده هستند؟

بازیکنان می‌توانند با استفاده از ویباکس‌های خود اقلام و تجهیزات موردنظرشان را تهیه کرده و با آن‌ها مسابقه‌های جذاب‌تر و موفق‌تری را تجربه کنند.

از کجا می‌توانم ویباکس تهیه کنم؟

برای خرید ویباکس شما می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر اقدام کنید یا با انجام‌دادن روش‌های ذکرشده، ویباکس رایگان در فورتنایت هدیه بگیرید.

امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//