نقشه‌های فصل 5 کالاف دیوتی Modern Warfare II

پنج نقشه جدید برای فصل پنجم Call Of Duty: Modern Warfare II طراحی شده است. سه مورد از این نقشه‌ها «core 6v6» و دو نقشه کوچکتر «Gunfight/Faceoff» هستند. چهار نقشه از این پنج مورد این هفته با عرضه فصل 5 منتشر می‌شود.

در این مطلب هر پنج نقشه و آنچه باید درباره هر یک از آن‌ها بدانید، آمده است.

1. Strike (6v6 — Launch)

فصل پنجم کالاف دیوتی

Strike یک نقشه بزرگتر 6v6 است که در واقع بازسازی بازی کلاسیک Call Of Duty 4: Modern Warfare است. نسخه‌ای که مجددا منتشر شده بود، به بازی Modern Warfare 2 در سال 2009 نیز راه یافت و اکنون به عنوان یک منطقه شهری واقع در خاورمیانه با تعداد زیادی خیابان‌ و فضای داخلی، دوباره به بازی‌های مدرن راه پیدا کرده است. این نقشه خوبی برای گرفتن لانگ شات و بهشت ​​تک تیراندازها است.

2. Punta Mar (6v6 — Launch)

فصل پنجم کالاف دیوتی

Punta Mar یک شهر توریستی ساحلی است که یک نقشه کاملا جدید برای Modern Warfare II محسوب می‌شود. همچنین این نقشه بسیار کوچکتر از Strike است که برای کسانی که نقشه‌های کوچک تا متوسط ​​را ترجیح می‌دهند، در نظر گرفته شده است. مانند Strike، این نقشه نیز در یک محیط شهری اتفاق می‌افتد. همچنین برخی از پشت بام‌ها نیز در این نقشه قابل دسترسی خواهند بود.

3. DRC – Zone 1 (6v6 — Mid-Season)

نقشه کالاف دیوتی

تنها نقشه که در فصل 5 جدید نیست، DRC – Zone 1 در منطقه Building 21 DMZ است. ساختمان 21 در Call of Duty: Warzone لحظاتی به یاد ماندنی داشت. حالا منطقه‌ای در مجاورت این مکان مخفی در Modern Warfare II ظاهر خواهد شد. این نقشه در اطراف Visitor Center ساختمان 21 قرار دارد.
این نقشه با اندازه کوچک خود برای نبردهای سریع در نظر گرفته شده است، جایی که میان‌برها و امکان خارج شدن از کناره‌ها در آن وجود دارد.

4. Lounge (Gunfight — Launch)

نقشه جدید کالاف دیوتی

اینجا زمانی برای استراحت وجود ندارد، Lounge که در یک کلوپ شبانه مجلل، شامل پیانوی بزرگ و بار مجلل است، یک نقشه Gunfight جمع‌وجورتر است که بسیار سرگرم‌کننده و ساده به نظر می‌رسد.

در این نقشه کوچک، هر لحظه خطری وجود دارد، بنابراین فعال باشید، از پوشش استفاده کنید و آماده یک عملکرد عالی باشید.

5. Canal (Gunfight — Launch)

کانال در کالاف دیوتی

این نقشه جدید Gunfight که در مجاورت Vondel قرار دارد، در داخل و اطراف یک کارخانه آبجوسازی و یک گذرگاه کانال است. همانطور که می‌بینید، پل‌ها و یک قایق به گزینه‌های پیمایش در این نقشه منحصر به فرد Gunfight اضافه شده.

درگیری‌های مسلحانه می‌تواند در آب، در مسیرهای پیاده روی یا حتی در کارخانه آبجوسازی و رستوران انجام شود. این نقشه همچنین دارای زیرزمین‌هایی در زیر خیابان‌های سنگ‌فرش شده است.

چگونه در کالاف دیوتی حرفه ای شویم ؟
بخوانید
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//