معرفی 16 بازی کم حجم اندروید (کمتر از 25 مگابایت)

بازی کم حجم اندروید برای آن دسته از کاربرانی که از گوشی‌های میان رده استفاده می‌کنند و فضای ذخیره‌سازی کافی در اختیار ندارند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. خوشبختانه فروشگاه گوگل پلی دارای تعداد زیادی بازی با حجم بسیار کم است که حتی در ابتدایی‌ترین دستگاه‌های اندروید هم به خوبی اجرا می‌شوند.

پر شدن فضای داخلی تلفن همراه، یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران دستگاه‌های اندروید به شمار می‏‌رود. همین موضوع باعث می‌شود بسیاری از افراد، قید بازی‌های موبایل را بزنند. در این شرایط، یک بازی سبک با حجم کمتر از 25 مگابایت، یک خوشبختی بزرگ، محسوب می‌شود!

در این مقاله از مجله تکنولوژی ایده آل تک قصد داریم به بررسی 16 بازی کم حجم اندروید بپردازیم. اگر شما هم عاشق بازی کردن هستید اما فضای زیادی روی تلفن همراه خود در اختیار ندارید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین بازی‌های کم حجم پازل

بازی‌های پازل همیشه از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران تلفن‌های همراه برخوردار بوده و همچنان هم هستند. به همین خاطر، ما معرفی بازی‌های کم حجم اندروید را با چند نمونه از بازی‌های پازل‌گونه شروع می‌کنیم:

Mekorama

اگر از طرفداران بازی‌های پازل هستید، حتما باید توجه ویژه‌ای به Mekorama داشته باشید. یک بازی چالش برانگیز که در آن یک ربات کوچک زیبا را کنترل کرده و پازل‌های پیچیده سه بعدی را کامل می‌کنید.

بازی کم حجم Mekorama

برای دانلود و نصب بازی Mekorama روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

اگرچه این بازی تنها 10 مگابایت حجم دارد، اما جلوه‌های بصری آن فوق‌العاده به نظر می‌رسند. جالب است بدانید که Mekorama از یک موسیقی پس زمینه متن هم برخوردار است. این بازی نیازی به اتصال به اینترنت ندارد و به صورت آفلاین هم قابل اجرا شدن است.

Flow Free

Flow Free یک بازی پازل ساده اما اعتیادآور است که شما را وادار می‌کند دو نقطه هم رنگ را با استفاده از لوله‌هایی روی شبکه‌ای با اندازه‌های مختلف، به هم متصل کنید تا جریان ایجاد شود. این بازی بیش از 2500 پازل مختلف با درجه‌های سختی مختلف را ارائه می‌دهد که آن را به یک چالش تبدیل می‌کند.

بازی کم حجم اندروید Flow Free

برای دانلود بازی کم حجم اندروید Flow Free روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی تنها 15 مگابایت حجم دارد و برای اجرای آن، به سیستم عامل اندروید 4.4 و نسخه‌های بالاتر نیاز دارید. بازی Flow Free همچنین دارای یک حالت Time Trial است که در آن، باید قبل از اتمام زمان، بازی را تکمیل کنید.

2048

بازی 2048 یک بازی آنلاین بسیار اعتیارآور است که در آن، شما باید اعداد مشابه را با هم‌دیگر جمع کرده تا در نهایت اعداد بزرگ و بزرگ‌تری بسازید که جمع همه آن‌ها به 2048 برسد. هرچقدر که در این بازی جلوتر بروید، کار برای شما سخت و سخت‌تر می‌شود؛ زیرا تعداد خانه‌های خالی به مرور کم‌تر می‌شوند.

بازی کم حجم اندروید 2048

برای دانلود بازی 2048 روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی تنها 2.6 مگابایت حجم دارد و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5 را از کاربران فروشگاه گوگل پلی دریافت کند. خبر خوب این‌که می‌توانید 2048 را به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت هم انجام داده و از آن لذت ببرید.

Infinity Loop

یکی دیگر از بازی‌های پازل که در بهترین بازی کم حجم اندروید به آن اشاره خواهیم کرد، Infinity Loop است. این بازی به لطف موسیقی متن جذابش، نه تنها سرگرم کننده است، بلکه می‌‌تواند باعث افزایش آرامش شما هم شود. Infinity Loop یک بازی نسبتا ساده بوده و ار رابط کاربری جذابی هم برخوردار است.

بازی کم حجم اندروید Infinity Loop

برای دانلود بازی Infinity Loop روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

Infinity Loop به این صورت است که باید روی تکه‌های یک پازل ضربه بزنید تا یک حلقه کامل را تکمیل کنید. اگرچه مراحل بازی در ابتدا کاملا ابتدایی و ساده به نظر می‌رسند؛ اما هرچقدر که جلوتر بروید، پیچیدگی‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهند.

حجم این بازی در دستگاه‌های مختلف اندروید، متفاوت است؛ با این حال در تمام دستگاه‌ها، حجم آن از 30 مگابایت بیشتر نمی‌شود. Infinity Loop توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5 را از کاربران فروشگاه گوگل پلی دریافت نماید.

Robot Wants Kitty

Robot Wants Kitty یک بازی کم حجم و سرگرم کننده است که همه از آن، لذت خواهند برد. این یک بازی پازل کلاسیک پلتفرمر است که در آن شما به عنوان یک ربات سرد و مکانیکی که تنها است، بازی می‌کنید. رباتی که می‌خواهد با گرفتن یک بچه گربه، دیگر تنها نباشد.

دانلود بازی کم حجم Robot Wants Kitty

برای دانلود Robot Wants Kitty روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی تنها 9 مگابایت حجم دارد و بیش از 10 هزار بار در فروشگاه گوگل پلی نصب شده است. جالب است بدانید Robot Wants Kitty توانسته امتیاز 5 از 5 را از کاربران این فروشگاه، دریافت نماید.

همه چیز درباره بازی پابجی (PUBG) که باید بدانید
بخوانید

بهترین بازی‌های مسابقه‌ای کم حجم اندروید

بازی‌های مسابقه‌ای هم از آن دسته بازی‌ها هستند که طرفداران زیادی در میان کاربران اندروید دارند. در ادامه، به برخی از بازی‌های کم حجم که به صورت مسابقه‌ای طراحی شده‌اند، خواهیم پرداخت:

Space Racing 3D – Star Race

اگر عاشق بازی‌های مسابقه‌ای هستید، حتما باید Space Racing 3D را امتحان کنید. یک بازی سرگرم کننده و سریع که شما در یک سفینه فضایی در حال مسابقه دادن با دیگران هستید. هدف این بازی کاملا مشخص است: مانند هر مسابقه دیگری، باید تلاش کنید که اول شوید.

بازی کم حجم اندروید Space Racing 3D

برای دانلود بازی Space Racing 3D روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

Space Racing 3D دارای بیش از 40 مسیر  و انواع سفینه‌های فضایی مختلف است که می‌توانید از بین آن‌ها به دلخواه انتخاب کنید. این بازی دارای حالت‌های مسابقه‌ای و تعقیب و گریز است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

Dead Ahead

Dead Ahead یک بازی مسابقه‌ای غیر متعارف است که ترکیبی از بازی‌های مسابقه‌ای سنتی و دوندگان بی‌پایان است. این بازی که در یک دنیای 8 بیتی اتفاق می‌افتد و یک آخرالزمان زامبی با ابعاد حماسی را ایجاد می‌کند، یک بازی مسابقه‌ای است که در آن، شما برای زندگی خود مسابقه می‌دهید.

بازی کم حجم اندروید Dead Ahead

برای دانلود بازی کم حجم اندروید Dead Ahead روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی به شما امکان می‌دهد سلاح‌های خود را ارتقا داده و به کمک آن‌ها، زامبی‌های بیشتری را از بین ببرید. Dead Ahead در سیستم عامل اندروید 4.1 و نسخه‌های بالاتر قابل اجرا شدن است و توانسته امتیاز 4.6 از 5 را از کاربران اندروید دریافت کند.

Crazy Racer 3D

اگر به دنبال افزایش آدرنالین خود با یک بازی کم حجم اندروید هستید، حتما Crazy Racer 3D را امتحان کنید. این بازی دارای 24 مسیر مسابقه مختلف، 6 سوپراسپرت، 3 حالت بازی و تعداد زیادی سفارشی‌سازی است که همه این‌ها، Crazy Racer 3D را به یک بازی جذاب و سرگرم کننده تبدیل می‌کنند.

بازی کم حجم Crazy Racer 3D

برای دانلود بازی جذاب Crazy Racer 3D روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی در ابتدا کمی ساده به نظر می‌رسد، اما هرچقدر که مراحل را به ترتیب پشت سر بگذارید، به جذابیت و پیچیدگی‌های آن، اضافه خواهد شد. اگر عاشق مسابقه‌های هیجانی هستید، حتما Crazy Racer 3D را روی دستگاه اندروید خود نصب کنید.

Real Bike Racing

اگر دوچرخه سواری را به ماشین‌های مسابقه‌ای ترجیح می‌دهید، باید بازی Real Bike Racing را در اولین فرصت، روی تلفن همراه خود نصب کنید. این بازی بیش از 10 سوپر دوچرخه منحصر به فرد را به بازیکنان ارائه می‌دهد که می‌توانند در چند مسیر مختلف، بر آن‌ها سوار شوند.

بازی کم حجم اندروید Real Bike Racing

برای دانلود بازی کم حجم اندروید Real Bike Racing روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی تنها 21 مگابایت حجم دارد و بیش از 1 میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی، دانلود و نصب شده است. جالب است بدانید که Real Bike Racing با عینک‌های واقعیت مجازی یا VR سازگار است و می‌توانید با استفاده از این عینک‌ها، جذابیت آن را افزایش دهید.

Dr. Driving 2

Dr. Driving 2 نسخه جدید بازی محبوب Dr. Driving است که هرچند بزرگ‌تر از نسخه قبلی خود است، اما همچنان در ردیف بازی‌های زیر 25 مگابایت قرار می‌گیرد. این بازی، یک تجربه شبیه‌سازی شده فوق‌العاده از رانندگی را برای شما به وجود می‌آورد.

بازی کم حجم Dr. Driving 2

برای دانلود و نصب بازی Dr. Driving 2 روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی تنها 22 مگابایت حجم دارد و بیش از 50 میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی نصب شده است. برای اجرای بازی Dr. Driving 2 نیاز به سیستم عامل اندروید 4.1 و نسخه‌های بالاتر دارید.

بهترین بازی‌های تیراندازی (اکشن) کم حجم اندروید

ما برای علاقمندان به بازی‌های تیراندازی یا اکشن هم چند بازی کم حجم اندروید را در نظر گرفته‌ایم. اگر شما هم عاشق این سبک از بازی‌ها هستید، حتما در ادامه با ما همراه باشید:

Modern Sniper

Candy Mobile’s Modern Sniper یک گزینه عالی برای طرفداران تیراندازی محسوب می‌شود. اگر از فضای داخلی کافی برای نصب بازی‌های سنگین مانند Fortnite یا PUBG برخوردار نیستید، این بازی می‌تواند یک جایگزین مناسب باشد.

بازی کم حجم اندروید Candy Mobile’s Modern Sniper

برای دانلود بازی Modern Sniper روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

گرافیک این بازی در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد و انواع سلاح‌های واقعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بیش از 50 ماموریت برای جذب شما و 6 نقشه منحصر به فرد با چالش‌های مختلف، در بازی Modern Sniper گنجانده شده‌اند. این بازی تمام این ویژگی‌ها را در حالی به شما عرضه می‌کند که تنها 10 مگابایت حجم دارد!

Robot Strike 3D

با بازی کم حجم اندروید Robot Strike 3D کنترل یک ربات جنگی را به دست بگیرید و ربات‌های دشمن را که در 60 سطح مختلف طبقه‌بندی شده‌اند را از بین ببرید. می‌توانید ربات خود را از بین 20 مدل گوناگون، انتخاب کنید. این بازی در کنار حجم کم، از جزئیات و رابط کاربری فوق‌العاده‌ای هم برخوردار است.

بازی کم حجم اندروید Robot Strike 3D

برای دانلود Robot Strike 3D روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

انجام این بازی بسیار ساده است و مطمئنا بعد از چند بار اجرای آن، کاملا به ماموریت‌های مختلف مسلط شده و از سپری کردن آن‌ها، لذت خواهید برد. Robot Strike 3D تنها 22 مگابایت حجم دارد و توانسته امتیاز 4.7 از 5 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

Devil Ninja 2

Devil Ninja 2 یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های موجود در فروشگاه پلی استور است و افرادی که در اندروید بازی می‌کنند، احتمالا قبلا با این بازی آشنا شده باشند. این بازی آنقدر خوب و جذاب است که قرار ندادن آن در لیست بهترین بازی کم حجم اندروید غیر ممکن به نظر می‌رسد.

بازی کم حجم اندروید Devil Ninja 2

برای دانلود بازی Devil Ninja 2 روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی مملو از صحنه‌های اکشن است و شما قطعا از لحظه لحظه آن لذت خواهید برد. وظیفه شما به عنوان یک نینجا، کشتن هیولاها و در نهایت پادشاه آن‌ها است. Devil Ninja 2 تنها 11 مگابایت حجم دارد و بیش از 10 میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی، دانلود و نصب شده است.

بهترین بازی‌های استراتژی کم حجم اندروید

در انتهای لیست انواع بازی کم حجم اندروید به سبک جذاب و سرگرم کننده استراتژی می‌رسیم. این شما و این هم بهترین بازی‌های استراتژی برای ساعت‌ها سرگرم شدن؛ آن هم بدون اشغال شدن فضای داخلی تلفن همراه!

Magium

Magium یک بازی مبتنی بر داستان است که در آن، شما بر اساس تصمیماتی که پس از خواندن هر فصل می‌گیرید، نحوه پیشرفت داستان را انتخاب می‌کنید. اگر علاقمند به مطالعه هستید، قطعا از اجرای این بازی لذت خواهید برد.

بازی کم حجم اندروید Magium

برای دانلود بازی Magium روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی داستان بسیار جذابی دارد و همین موضوع باعث می‌‎شود ساعت‌ها در آن سرگرم شوید؛ بدون آن‌که گذشت زمان را احساس کرده باشید. Magium تنها 8 مگابایت حجم دارد و بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب شده است.

Seedship

اگر عاشق بازی‌های علمی تخیلی هستید، اما فضای کافی برای نصب یک بازی سنگین را ندارید، Seedship به عنوان یک بازی کم حجم اندروید بهترین پیشنهاد ما به شما خواهد بود. این بازی هم یک استراتژی مبتنی بر متن است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

برای دانلود بازی Seedship روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

در این بازی شما مسئولیت یک سفینه فضایی را بر عهده می‌گیرید که مسئول یافتن یک سیاره قابل سکونت دیگر برای انسان است. در این مسیر با مشکلات متعددی روبرو خواهید شد و باید از نظر استراتژیک انتخاب درستی داشته باشید؛ زیرا آینده بشر در دستان شماست.

بازی کم حجم اندروید Seedship

جالب است بدانید که بازی Seedship تنها 1.1 مگابایت حجم دارد و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5 را از کاربران فروشگاه گوگل پلی دریافت کند.

Chess

لیست بازی کم حجم اندروید را با شطرنج به پایان می‌رسانیم. حقیقتا هیچ بازی وجود ندارد که بتواند جای شطرنج را بگیرد؛ البته اگر عاشق استراتژی و فکر کردن باشید! chess یا همان شطرنج، قدیمی‌ترین بازی استراتژیک جهان بوده و هنوز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

بازی کم حجم اندروید chess

برای دانلود بازی chess روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی شطرنج تنها 5 مگابایت حجم دارد و به همین خاطر، روی تمام دستگاه‌های اندروید، به راحتی قابل اجرا است. این بازی دارای 10 سطح دشواری مختلف است که می‌توانید بر حسب مهارت خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و با هوش مصنوعی، رقابت کنید.

کلام آخر

بازی‌های سبک اندروید به دلیل این‌که فضای زیادی را از تلفن همراه اشغال نمی‌کنند، از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار هستند. به ویژه اگر از گوشی‌های میان رده اندروید استفاده کنید، این اهمیت بیش از پیش به چشم می‌آید.

در این مقاله به بررسی 16 بازی کم حجم اندروید پرداختیم. در صورتی که همچنان در این رابطه سوال یا ابهامی دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت، پاسخ‌گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول 

بهترین بازی کم حجم پازل اندروید کدام است؟

اگر از طرفداران بازی‌های پازل هستید، حتما باید توجه ویژه‌ای به Mekorama داشته باشید. یک بازی چالش برانگیز که در آن یک ربات کوچک زیبا را کنترل کرده و پازل‌های پیچیده سه بعدی را کامل می‌کنید.

بهترین بازی مسابقه ای کم حجم اندروید کدام است؟

اگر عاشق بازی‌های مسابقه‌ای هستید، حتما باید Space Racing 3D را امتحان کنید. یک بازی سرگرم کننده و سریع که شما در یک سفینه فضایی در حال مسابقه دادن با دیگران هستید.

بهترین بازی تیراندازی کم حجم اندروید کدام است؟

Candy Mobile’s Modern Sniper یک گزینه عالی برای طرفداران تیراندازی محسوب می‌شود. اگر از فضای داخلی کافی برای نصب بازی‌های سنگین مانند Fortnite یا PUBG برخوردار نیستید، این بازی می‌تواند یک جایگزین مناسب باشد.

4 | (2)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//