بهترین فیلتر شکن برای پابچی موبایل

بازی موبایل پابجی، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال، در برخی از کشورها از جمله ایران فیلتر است. با این حال، یک راه مطمئن برای دور زدن تحریم این بازی وجود دارد. می‌توانید از VPN برای تغییر مکان مجازی و دسترسی به بازی‌های فیلتر شده و سایر برنامه‌ها استفاده کنید. علاوه‌بر این، VPN همچنین می‌تواند به جلوگیری از کاهش سرعت ISP و کاهش پینگ کمک کند. با وی‌پی‌ان، حتی می‌توانید پوسته‌ها و سلاح‌های انحصاری نیز دریافت کنید. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

چرا برای بازی پابجی به فیلترشکن نیاز دارم؟

  • رفع فیلتر: بازی پابجی در کشورهایی مانند ایران، چین، هند، بنگلادش، اردن، پاکستان، افغانستان و نپال، به دلایل مختلف توسط دولت ها مسدود می شود. اگر می خواهید در این کشورها بازی را انجام دهید، برای تغییر آدرس IP خود و دانلود آن به یک فیلترشکن نیاز دارید.
  • به نسخه های کره ای و ژاپنی دسترسی داشته باشید: کره جنوبی و ژاپن نسخه های مخصوص به خود بازی پابجی را توسعه داده اند که فقط در این کشورها موجود است. مشخص است که این نسخه ها به دلیل توسعه محلی، گرافیک بهتر و گیم پلی روان تری دارند. اما برای اینکه بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید به یک فیلترشکن نیاز دارید.
  • پوسته ها و اسلحه ها را به صورت رایگان دریافت کنید: فیلترشکن به شما این امکان را می دهد که در یک سرور خاص بازی کنید و پوسته ها و سلاح های انحصاری رایگان دریافت کنید.
  • از خود در برابر DDoS و doxxing محافظت کنید: حملات DDoS و doxxing چیز جدیدی در دنیای بازی نیستند. فیلترشکن با پنهان کردن آدرس IP واقعی شما از آنها جلوگیری میکند، بنابراین مهاجمان نمی توانند بر دسترسی شما به بازی تأثیر بگذارند یا اطلاعات حساسی را دریافت کنند.
  • کاهش پینگ و افزایش سرعت اینترنت: اگر اتصال اینترنت شما قطع می شود یا به طور کلی سریع نیست، وقتی به سریع ترین و نزدیک ترین سرور متصل می‌شوید، سرعت بالا رفته و پینگ کاهش پیدا می‌کند.

در ادامه بهترین فیلتر شکن برای پابچی موبایل را به شما معرفی می‌کنیم.

NordVPN

NordVPN – بهترین فیلترشکن برای PUBG Mobile

NordVPN یکی از بهترین فیلترشکن‌ها محسوب می‌شود و برای بازی پابچی عالی است. سرعت بسیار بالایی دارد و هر ویژگی که نیاز دارید تا از بازی خود لذت ببرید را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین به بیش از 5800 سرور در 60 مکان مختلف که 13 مورد از آن‌ها در خاورمیانه و کشورهای آسیایی است دسترسی خواهید داشت. بنابراین با این فیلترشکن می توانید نسخه کره ای یا ژاپنی موبایل پابچی را هم بازی کنید.

NordVPN دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته نیز می باشد. به عنوان مثال، تقسیم تونل، فقط ترافیک پابجی را از طریق تونل VPN هدایت می کند. علاوه بر این، ویژگی اتصال رمزگذاری شده با سایر برنامه هایی که ممکن است به تنظیمات اصلی سرعت یا مکان نیاز داشته باشند، تداخل نخواهد داشت.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از سرورهای مبهم برای رمزگذاری و ناشناس ماندن و همچنین ویژگی CyberSec برای مسدود کردن تبلیغات و ردیاب‌ها. NordVPN همچنین ویژگی SmartDNS را ارائه می دهد که برای استریم عالی است.

NordVPN از حمل و نقل پورت پشتیبانی نمی کند و تغییر تنظیمات DNS در آن دشوار است، اما در زمینه سرعت و امنیت یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

علاوه بر این، با تعدادی از دستگاه‌ها به غیر از موبایل یا دسکتاپ، از جمله تلویزیون‌های هوشمند، کنسول‌های بازی و روترها سازگار است.

مزایا:

  • عملکرد و سرعت عالی
  • تقسیم تونل
  • SmartDNS برای استریم

معایب:

  • بدون برنامه روتر

Surfshark

Surfshark – یک VPN سریع برای موبایل PUBG

یکی دیگر از VPN های عالی برای بازی پابجی Surfshark است. این فیلترشکن سرعت بالایی دارد و همچنین تعداد زیادی سرور در سراسر جهان در اختیار شما قرار می‌دهد. Surfshark در واقع بیش از 3200 سرور در 100 مکان دارد که 12 مورد از آنها در خاورمیانه و آسیا هستند.

این VPN همچنین دارای ویژگی جعل GPS است که به شما امکان می دهد نه تنها آدرس IP خود را در مکان دلخواه تنظیم کنید، بلکه تنظیمات GPS خود را نیز پیکربندی کنید. این ویژگی نه تنها برای PUBG، بلکه برای بازی‌های دیگر مانند Pokemon Go نیز عالی است.

علاوه بر این، Surfshark ویژگی تونل زنی با عملکرد عالی برای اندروید، ویندوز و مک را هم دارد. همچنین حالت استتار و ویژگی به نام NoBorders دارد که به شما امکان می دهد از آن در کشورهایی استفاده کنید که استفاده از VPN به شدت محدود شده است.

Surfshark برای استریم نیز عالی است.

جدا از تمام ویژگی‌هایی که آن را برای بازی عالی می‌کند، Surfshark امنیت بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با رمزگذاری و عملکرد خوب، ناشناس بودن و امنیت آنلاین شما همیشه تضمین می شود.

مزایا:

  • قابلیت جعل GPS
  • مناسب برای پلتفرم‌های استریم
  • عملکرد سریع WireGuard
  • ویژگی های امنیتی پیشرفته

معایب:

  • بدون شکاف تونل در iOS

IPVanish

IPVanish برای بازی پابجی

این VPN یکی از کاربر برترین گزینه‌ها برای PUBG است. فیلترشکن IPVanish دارای تعداد زیادی سرور (2200+) در 52 کشور است که 8 مورد از آنها در آسیا و خاورمیانه واقع شده‌اند.

این ارائه‌دهنده VPN برای رفع فیلترینگ سایر اپلیکیشن‌ها نیز مناسب است – از پلتفرم‌های استریمینگ گرفته تا بازی‌های دارای محدودیت جغرافیایی، مثل نسخه‌های کره‌ای یا ژاپنی PUBG Mobile.

IPVanish همچنین سرعت‌های بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. درست است که پینگ به دلیل رمزگذاری VPN کمی بالاتر خواهد بود، اما آنقدر بالا نمی‌رود که نتوانید از گیم پلی روان لذت ببرید.

این فیلترشکن امنیت بسیار بالایی دارد و از یک گزینه اتصال خودکار به نام On Demand استفاده می کند. ترافیک شما همیشه رمزگذاری شده خواهد ماند.

یکی از نقاط ضعف IPVanish این است که فقط در اندروید دارای تونل تقسیم است و برنامه های موبایل iOS و Android کلید kill را ندارند. پیکربندی DNS نیز در آن ساده نیست. اما این ویژگی‌ها به بازی شما آسیبی نمی‌زنند، بنابراین به هر حال با این فیلترشکن میتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای از بازی خود لذت ببرید.

مزایا:

  • سرورهای متنوع جغرافیایی
  • اتصالات نامحدود
  • پروکسی رایگان SOCKS5

معایب:

  • تقسیم تونل فقط در اندروید

PureVPN

PureVPN – مکان های سرور بهینه برای PUBG

فیلترشکن PureVPN بیشترین مکان سرور را در کشورهای خاورمیانه و آسیا دارد. در واقع، 18 مکان سرور آن در آسیا و خاورمیانه واقع شده‌اند. علاوه بر این، PureVPN برای استریم ویدیو بسیار خوب عمل می‌کند. بنابراین، برای پابجی هم عملکرد خوبی دارد.

این فیلترشکن تونل تقسیم با عملکرد مناسب دارد که پیکربندی آن نیز بسیار آسان است. همچنین یک سوئیچ kill در صورت ناامن شدن اتصال شما وجود دارد. بر خلاف سایر فیلترشکن‌هایی که معرفی کردیم، از انتقال پورت پشتیبانی می کند که اگر می خواهید سرورهای بازی خود را ایجاد کنید، می تواند مفید باشد.

PureVPN سریعترین VPN نیست اما سرعت آن برای بازی های سبک به اندازه کافی خوب است. شاید کمی تاخیر در هنگام بازی تجربه کنید اما این اتفاق به ندرت خواهد افتاد. به علاوه، PureVPN دارای پروتکل WireGuard در ویندوز و اندروید است که سرعت آن را قوی‌تر می‌سازد.

مزایا:

  • سرعت خوب
  • از ارسال پورت پشتیبانی می کند
  • مناسب برای پلتفرم‌های استریم

معایب:

  • بدون WireGuard در مک و iOS
  • هر از چند گاهی مشکل اتصال

ProtonVPN

ProtonVPN - فیلترشکن مناسب برای پابجی با تقسیم تونل

ProtonVPN به عنوان یکی از بهترین فیلترشکن‌ها شناخته می‌شود و برای پابجی موبایل مناسب است. به اندازه سایر فیلترشکن‌ها سرور ندارد، اما سرور‌هایی که دارد در جهان بسیار گسترده هستند. 10 مکان سرور ProtonVPN در منطقه خاورمیانه و آسیا هستند که برای بازیکنان پابجی که در آنجا زندگی می کنند بسیار خوب است.

این VPN همچنین دارای ویژگی تقسیم تونل می‌باشد، به این معنی که می توانید فقط ترافیک بازی را از طریق اتصال VPN هدایت کنید و سایر فعالیت های آنلاین شما بدون وقفه و با سرعت اصلی خواهند بود.

علاوه بر این، ProtonVPN نیز سرعت بسیار خوبی دارد، به خصوص با WireGuard.

ProtonVPN بسیار امن است. از پروتکل های رمزگذاری AES استفاده می کند و ممیزی های امنیتی متعددی را پشت سر گذاشته است.

این فیلترشکن یک نسخه رایگان نیز دارد.

مزایا:

  •  دارای ویژگی تقسیم تونل
  • کاربر پسند
  • سرعت خوب

معایب:

  • نسخه مک فاقد اکثر ویژگی ها است
امتیازی به این نوشته بدهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//