معرفی 10 مورد از بهترین ترفندهای پابجی (PUBG) برای حرفه‌ای شدن

PUBG یک بازی ویدئویی بتل رویال رایگان است که توسط Lightspeed & Quantum توسعه یافته است. این بازی بیش از 500 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و تا کنون در حدود 41 میلیون نقد و امتیاز دریافت کرده است.

همچنین یوتیوبرهای معروف به Shroud و Dr DisRespect به تعداد کشته‌ها و پیروزی‌های این بازی معروف هستند و ویدیوهای خود را از محیط این بازی با طرفداران خود به اشتراک می‌گذارند.

این بازی نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی در موقعیت‌های مختلف دارد و ترفندهایی در بازی وجود دارد که حرفه‌ای‌ها برای شکست دادن حریفان از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر شما هم از علاقه‌مندان به این بازی هستید، با ما در این مقاله از ایده آل تک همراه باشید تا ترفندهای طلایی PUBG Mobile را به شما بگوییم.

چگونه پابجی بازی کنیم؟

PUBG Mobile یک بازی محبوب بتل رویال است که در آن با 100 بازیکن دیگر با گردآوری اسلحه‌های متفاوت روی نقشه مبارزه می‌کنید و برای رسیدن به پیروزی باید تا آخر بازی زنده بمانید و مقاومت کنید.

چگونه پابجی بازی کنیم؟

این بازی، جدا از حس هیجان بالا، گرافیک بسیار خوبی نیز دارد ویژگی‌های صوتی استفاده شده در این بازی، بسیار منحصر به فرد و فوق‌العاده هستند و مشخص است که در طراحی و ساخت آن، از کمک افراد حرفه‌ای استفاده شده است.

تلاش برای زنده ماندن در این بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان‌انگیز است. فقط با استقامت برنده خواهید شد و برای زنده ماندن تا پایان بازی، باید استراتژی خاصی را دنبال کنید؛ اما به یاد داشته باشید که سیستمی که می‌خواهید بازی PUBG را روی آن نصب کنید دارای 2 گیگابایت رم است تا بتوانید به راحتی از تمامی امکانات بازی استفاده کنید.

ویژگی‌های بازی

  • یک گروه با دوستان ایجاد کنید؛ آن‌ها را سازمان‌دهی کنید
  • گرافیک زیبا و منحصر به فرد
  • استفاده از سلاح‌های واقعی
  • سناریوهای مختلفی در بازی وجود دارد
  • بسیاری از نقشه‌ها با تعداد زیادی به‌روزرسانی.
  • مکانیسم ضد تقلب برای رقابت سالم

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب بازی PUBG 

  • پردازنده: 1.8 گیگاهرتز
  • کارت گرافیک: مناسب برای بازی‌های پیشرفته
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • حافظه رایگان: 2 گیگابایت
  • ویندوز مورد نیاز: 8 و 10

برای اینکه بتوانید PUBG Mobile را روی رایانه خود نصب کنید حتما به ویژگی‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم دقت کنید، تجربه نشان داده است که گیمرها با 2 رم و 1 گیگابایت گرافیک می‌توانند این بازی را روی دستگاه خود نصب کنند.

این بازی از گرافیک فول اچ دی پشتیبانی می‌کند و در آینده نزدیک بازی PUBG گرافیک 4k را اضافه خواهد کرد. هرچه دستگاه و سیستم بالاتر باشد می‌توانید PUBG را بهتر بازی کنید.

چگونه در پابجی اکانت بسازیم؟

در این قسمت دستورالعمل‌های گام به گام در مورد نحوه ایجاد یک حساب کاربری پابجی را شرح خواهیم داد. پس توصیه می‌کنیم به تمام مراحل ساخت اکانت دقت کنید تا بتوانید به راحتی یک اکانت pubg بسازید.

قبل از شروع این مراحل، باید نسخه اصلی PUBG Mobile را روی گوشی خود دانلود کنید. برخی از کاربران با هک PUBG Mobile نسخه‌های فرعی بازی را منتشر کرده‌اند، نسخه‌هایی که دانلود و نصب آن چندان محبوب نیستند.

توصیه می‌کنیم ابتدا نسخه اصلی PUBG Mobile را دانلود و نصب کنید و سپس ادامه متن را مطالعه کنید:

وارد وب‌سایت رسمی PUBG Mobile شوید:

اولین قدم برای اینکه بتوانید اکانت pubg بسازید وارد شدن به وب‌سایت رسمی PUBG Mobile است که همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید آدرس این وب‌سایت (www.pubg.com) در نوار ابزار بالای صفحه مشخص شده است.

وارد وب سایت رسمی پابجی شوید

به یاد داشته باشید که می‌توانید به راحتی وارد این سایت شوید و در مرحله آخر بر روی قسمت LOGIN قرار داده شده در کادر قرمز رنگ سمت راست بالای تصویر کلیک کنید.

لازم به یادآوری است که پس از کلیک بر روی گزینه LOGIN، یک صفحه جدید e باز می‌شود و می‌توانید به راحتی مراحل ایجاد یک حساب کاربری را طی کنید.

ورود به قسمت Login

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در این قسمت، صفحه جدیدی برای شما باز شده است و این صفحه جدید دارای دو قسمت مجزا است.

ورود به قسمت login

توجه داشته باشید که قسمت سمت چپ تصویر برای کسانی است که قبلا اکانت ساخته‌اند و اکنون می‌توانند با وارد کردن اطلاعات وارد اکانت PUBG خود شوند.

اما در سمت راست گزینه‌ای به نام CREATE MY ACCOUNT وجود دارد که می‌توانید از این قسمت برای ایجاد تعداد استفاده کنید. پس برای ساخت اکانت pubg جدید باید روی این گزینه کلیک کنید.

روی گزینه Create My Account کلیک کنید

ازآنجایی‌که هنوز حساب کاربری در PUBG Mobile ندارید، در قسمت ورود، گزینه Create Account را انتخاب کنید. این گزینه فقط برای کسانی است که می‌خواهند یک اکانت PUBG Mobile ایجاد کنند.

پس از ورود به این قسمت لیست بلند بالایی با چندین بخش دسته‌بندی شده ارائه می‌شود. همان‌طور که مشاهده می‌کنید اطلاعات خاصی از شما درخواست می‌شود که باید در قسمت‌های مشخص شده به دقت بنویسید.

این اطلاعات بر تنظیمات PUBG Mobile و سایر قسمت‌های حساب بازی شما تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین توصیه می‌شود این کادر را به درستی پر کنید.

برای ایجاد حساب کاربری، حساب PUBG را فعال کنید

همان‌طور که در تیتر قبل خواندید، اهمیت ورود اطلاعات درست مخصوصا آدرس ایمیل در ایجاد اکانت pubg بسیار مهم است و برای استفاده از این اکانت ایجاد شده باید آن را فعال کنید.

در نتیجه در این قسمت برای ایجاد حساب کاربری، باید حساب PUBG را فعال کنید به این منظور به ایمیل خود رفته و اکانت خود را فعال کنید.

حساب پابجی را فعال کنید

در واقع شما می‌توانید پس از ورود به ایمیلی که توسط وب‌سایت PUBG برای شما ارسال شده است، بر روی گزینه تائید ثبت‌نام کلیک کنید تا حساب خود را تائید کنید. شایان ذکر است با کلیک بر روی این گزینه به صورت خودکار وارد حساب کاربری خود می‌شوید.

چگونه در پابجی تمرین کنیم؟

اتاق PUBG Mobile برای میزبانی مسابقات انحصاری استفاده خواهد شد. بازیکنی که اتاق را ایجاد کرده می‌تواند نقشه، مناظر و تیم را تنظیم کند. هرکسی که شناسه اتاق و رمز عبور داشته باشد می‌تواند وارد اتاق شود.

چگونه در پابجی تمرین کنیم

در PUBG Mobile به غیر از هماهنگی و مبارزه با بازیکنان تصادفی در اینترنت، می‌توانید اتاق‌های سفارشی نیز ایجاد کنید. برخلاف بازی‌هایی مانند DOTA 2 و League of Legends که برای یک مسابقه فقط به 10 بازیکن نیاز دارید، مسابقه PUBG Mobile به حدود 80 بازیکن نیاز دارد، بنابراین اکثر بازیکنان هرگز نیازی به استفاده از اتاق سفارشی نخواهند داشت.

بیشتر اوقات، فقط کسانی که می‌خواهند نوعی مسابقات را برگزار کنند باید از اتاق سفارشی استفاده کنند.

Room (اتاق) تشکیل شده از ID و یک پسورد است و فقط کسانی که آیدی و پسورد را دارند می‌توانند وارد این Room شده و در مسابقه شرکت کنند و خبری از بات‎ها و دیگر پلیر‎ها نیست.

Room در دو مود Arcade و کلاسیک در دسترس است و در دو حالت Tpp و Fpp قابل تنظیم است. ضمنا برای ساخت کاستوم روم به کارت آن نیاز داریم. برای به دست آوردن کارت می‌توان از طریق کلن کارت یک‌بارمصرف را خرید و یا می‌توانید با خرید Royal Pas دو کارت سه روزه در لول ۱۱ و هفت روزه در لول ۵۲ را به دست بیاورید.

ساخت اتاق برای تمرین کردن در پابجی

برای ایجاد روم درPUBG Mobile، به کارت اتاق نیاز دارید. هیچ راه دیگری برای ایجاد اتاق سفارشی در PUBG Mobile بدون کارت اتاق وجود ندارد. خوشبختانه راه‌های زیادی برای دریافت کارت اتاق در PUBG Mobile وجود دارد.

پس از ساخت روم اختصاصی برای خود حالا می‌توانید با استفاده از مهارت‌های زیر در پابجی تمرین کنید و به این ترتیب و به مرور تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای در PUBG Mobile شوید:

تمرین با ربات‌ها

اگر برای یک بازی کامل وقت ندارید، می‌توانید با ربات‌ها تمرین کنید. ربات‌ها می‌توانند چالش خوبی ایجاد کنند و می‌توانند به شما در بهبود هدف‌گیری، تیراندازی و حس کلی بازی کمک کنند.

بازی‌های سفارشی را انجام دهید

بازی‌های سفارشی به شما این امکان را می‌دهند که تنظیمات را مطابق میل خود شخصی‌سازی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بازی را روی ۱v۱ یا ۳v۳ تنظیم کنید و تنظیمات سلامت، آسیب و سایر تنظیمات را انجام دهید. این می‌تواند راهی عالی برای تمرین و تقویت مهارت‌های خود در یک محیط کنترل شده تر باشد.

بازی با دوستان

بازی با دوستان راهی عالی برای تمرین در فضایی آرام‌تر است. می‌توانید استراتژی‌ها و تکنیک‌های مختلف را تمرین کنید و همچنین به بازی با یک تیم عادت کنید.

تماشای بازیکنان حرفه‌ای:

تماشای بازیکنان حرفه‌ای می‌تواند راهی عالی برای یادگیری استراتژی‌ها و فن‌های مختلف باشد. همچنین می‌تواند به شما در درک بازی در سطح بالاتر کمک کند و هنگام بازی در یک محیط رقابتی به شما برتری دهد.

چگونه در پابجی یوسی رایگان بگیریم؟

در PUBG Mobile مانند بازی‌های نسل جدید و امروزی از ابتدا یکی از اهداف توسعه بازی کسب درآمد در شبکه است. در PUBG Mobile این درآمد از طریق فروش UC به دست می‌آید.

چگونه در پابجی یوسی رایگان بگیریم

در واقع یکی از ویژگی‌های مهم PUBG، ارز UC یا پابجی یوسی است. حتما شما نیز مانند هر بازیکن حرفه‌ای دیگر ضمن ارتقای این بازی علاقه‌مند هستید بدایند که چگونه UC رایگان در PUBG Mobile دریافت کنید.

پیش از شروع متذکر می‌شویم که همیشه باید مراقب نرم‌افزارها و سایت‌هایی باشید که از شما می‌خواهند روی یک لینک کلیک کنید یا اطلاعات خاصی و مواردی از این قبیل را برای دریافت UC رایگان در PUBG Mobile ارائه دهید.

به این ترتیب این اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها شما را درگیر بدافزارها و مشکلاتی از این دست می‌کنند. فقط از برنامه‌های معرفی شده توسط سایت‌های معتبر یا انجمن‌های بازی معروف که نیاز به اعتماد به این انجمن‌ها دارند استفاده کنید.

به همین دلیل، ما روش زیر را برای دریافت UC رایگان در PUBG Mobile توصیه می‌کنیم:

شرکت در رقابت‌های Elite Royale Pass

با شرکت در مسابقات Elite Royale Pass و انجام تمامی وظایف محوله، می‌توانید 600 UC به عنوان جایزه دریافت کنید. البته شایان ذکر است که برای شرکت در این مسابقات باید 600 یو سی بپردازید و پس از انجام آن، این مبلغ UC را پس خواهید گرفت.

دنبال کردن کانال یوتیوب پابجی

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید UC رایگان در PUBG Mobile دریافت کنید این است که صفحات رسانه‌های اجتماعی PUBG را دنبال کنید و به طور خاص باید کانال PUBG YouTube را در نظر بگیرید.

کانال‌های یوتیوب اغلب بازی‌ها را برای طرفداران به اشتراک می‌گذارند، با بازی و برنده شدن در آن‌ها، می‌توانید UC رایگان به عنوان جایزه دریافت کنید. هرچه مهارت بیشتری داشته باشید، بازی‌های بیشتری را می‌توانید تکمیل کنید، برنده شوید و UC کسب کنید.

وب‌سایت pubskins

کلمه pubskins را در گوگل سرچ کنید و سایت موردنظر را باز کنید. سپس آدرس ایمیلی را که برای فعال کردن PUBG استفاده کردید وارد کنید و فوراً 100 UC رایگان دریافت کنید.

سپس باید لینک ارجاع خود را با سایر بازیکنان یا دوستان خود که در حال بازی هستند به اشتراک بگذارید. برای همه اشتراک‌گذاری‌ها و استفاده‌های دیگر بازیکنان از این پیوند، 50 UC رایگان در PUBG Mobile دریافت خواهید کرد.

شما می‌توانید از UC رایگان برای خرید پاس‌های نخبگان، پوست، لباس، اتومبیل و سایر موارد مفید در بازی استفاده کنید.

برنامه Zupee Gold

برنامه‌های مشابه زیادی مانند Zupee Gold برای کسب جوایز وجود دارد. در این برنامه‌ها شما باید به سؤالات ساده پاسخ دهید و پاداش شما به طور خودکار به کیف پول شما واریز می‌شود. می‌توانید از این جایزه برنامه برای خرید UC در PUBG استفاده کنید.

روش های گرفتن یوسی رایگان در بازی pubg

علاوه بر این، سرورهای آنلاین زیادی مانند Google Feedback Rewards یا App Karma وجود دارد که در آن‌ها بر اساس پاسخ به سؤالات خاص، پاداش دریافت می‌کنید و UC کسب می‌کنید. همان‌طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، شما باید به سؤالات پاسخ دهید تا یوسی به حساب شما اضافه شود. مسلم است، برای پاداش بیشتر، سؤالات را با دقت بخوانید و پاسخ دهید.

چگونه در پابجی پرو پلیر شویم؟

نکات و ترفندهای کوچک بسیار زیادی برای PUBG وجود دارد که ارزش دانستن آن‌ها را دارد که ما تصمیم گرفتیم یک فهرست بزرگ از آن‌ها را در اینجا جمع‌آوری کنیم. در این لیست، ما تعدادی از بهترین نکاتی را که می‌توانید برای تبدیل شدن به یک پرو پلیر استفاده کنید، قرار داده‌ایم.

اگر به یاد داشته باشید که از تمام این نکات در حین بازی استفاده کنید، بلافاصله از بسیاری از بازیکنان دیگر بهتر خواهید بود:

مکان دشمن خود را بشناسید

پابجی موبایل یک بازی تیراندازی آنلاین است. مهم است که قبل از اینکه دشمن شما را شناسایی کند، مکان آن را بدانید. این مهم‌ترین نکته برای تبدیل شدن به یک پابجی پرو پلیر است. اگر ابتدا دشمنان را تشخیص دهید، این شانس وجود دارد که کار حریف خود را تمام کنید یا بکشید.

از ژیروسکوپ روی گوشی خود برای کمک به هدف‌گیری استفاده کنید

اگر گوشی شما دارای ژیروسکوپ است، می‌توانید از حرکت برای حرکت دادن نمای خود در بازی استفاده کنید. بهترین گزینه این است که وقتی در محدوده اسلحه خود هستید یا از مناظر اسلحه خود استفاده می‌کنید، به آن کمک کنید تا به هدف‌گیری کمک کند – سپس می‌توانید به جای استفاده از جوی استیک، تلفن را حرکت دهید. وقتی باید سریع‌تر واکنش نشان دهید، می‌تواند بسیار سریع‌تر و طبیعی‌تر باشد.

هدفون خود را وصل کنید

PUBG Mobile صدای فوق‌العاده‌ای دارد و اغلب بلندگوهای تلفن شما این کار را انجام نمی‌دهند. هدفون خود را برای تجربه‌ای فراگیرتر وصل کنید – همچنین به شما کمک می‌کند تا دشمنان را که در حال نزدیک شدن هستند مشخص کنید. در هنگام بازی با موبایل Pubg نقش حیاتی ایفا می‌کند.

تنظیمات گوشی خود را آماده کنید

PUBG Mobile یک بازی سخت است و گوشی شما باید در بهترین حالت خود باشد. هر چیزی را که به آن نیاز ندارید بردارید، از همه برنامه‌های دیگری که ممکن است در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، خارج شوید. صرفه‌جویی در باتری را خاموش کنید، بهینه سازهای داده را خاموش کنید، حالت شب را برای بهترین تجربه خاموش کنید.

نکات حرفه ای شدن در بازی پابجی

همچنین توصیه می‌شود روشنایی خودکار را خاموش کنید – ممکن است در طول بازی صفحه نمایش را کم نور کند و به خوبی نتوانید ببینید. بهتر است اگر حالت بازی را در نمایه گوشی خود دارید، از آن استفاده کنید، زیرا باعث می‌شود گوشی شما بهتر کار کند.

سطح گرافیک را تنظیم کنید

هنگامی‌که برای اولین بار وارد سیستم می‌شوید، از شما خواسته می‌شود تنظیمات گرافیک گوشی خود را مطابق با میزان مورد نیاز بازی انجام دهید، اما می‌توانید سطح گرافیک PUBG Mobile را نیز برای مدیریت جزئیات تنظیم کنید. همان‌طور که می‌دانید نداشتن سطح گرافیک مناسب می‌تواند بر عملکرد تأثیر منفی بگذارد.

اگر یک گوشی هوشمند پرچم‌دار با پردازنده مرکزی پیشرفته داشته باشید و به گرافیک اهمیتی نمی‌دهید، آن را با بالاترین فریم در ثانیه روی کمترین مقدار تنظیم کنید. گیم پلی روان به شما اجازه می‌دهد تا دشمنان را سریع‌تر و بدون تأخیر هدف قرار دهید.

برای اینکه بتوانید سطح گرافیک را تنظیم کنید باید به قسمت تنظیمات بروید. سپس بر روی گزینه تصویر کلیک کنید. در این قسمت گزینه‌های زیادی پیدا خواهید کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نرخ فریم، مدل و سیستم نمایش بصری این بازی را با توجه به تجهیزات و سلیقه خود تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید بر روی گزینه کنترل کلیک کنید و بر اساس سبک بازی یکی از سه نوع کنترل را انتخاب کنید. در پایان روی OK کلیک کنید تا تنظیماتی که انجام داده‌اید اعمال شود.

تغییر دامنه سریع را فعال کنید

شما می‌توانید گزینه‌ای برای تغییر سریع دامنه بین سلاح‌ها در بازی داشته باشید. درحالی‌که شما همیشه قادر به انجام این کار در موجودی بوده‌اید، اگر وارد محدوده تنظیمات شوید، گزینه “تغییر دامنه سریع” را خواهید دید.

این کار به شما یک دکمه برای تغییر دامنه می‌دهد. برای مثال می‌توانید آن محدوده 6 برابری را از تفنگ تک‌تیرانداز خود به تفنگ تهاجمی خود به سرعت و به راحتی منتقل کنید.

اندازه یا مکان کنترل‌ها را تغییر دهید

بله، شما همچنین می‌توانید رابط کاربری درون بازی را سفارشی کنید. در قسمت کنترل‌های بالا، یک گزینه “سفارشی کردن” وجود دارد. در اینجا می‌توانید طرح‌های مختلفی را با قابلیت تغییر شفافیت نمادها، اندازه و مکان مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید. فقط قبل از اینکه شروع به حرکت آن‌ها کنید، کمی بازی را انجام دهید.

تنظیمات حساسیت خود را انجام دهید

تنظیمات حساسیت در Pubg به شما کمک می‌کند تا تجربه کلی بازی خود را افزایش دهید. همیشه خوب است که به تنظیمات سفارشی بروید زیرا به شما کمک می‌کند کنترل بهتری بر پویایی بازی داشته باشید و شانس شما را برای برنده شدن بیشتر در یک مسابقه افزایش می‌دهد.

بر نقشه مسلط شوید

نقشه بهترین دوست شماست زیرا منطقه بازی را به شما نشان می‌دهد که در طول بازی کاهش می‌یابد. شما باید در این منطقه بمانید وگرنه کم کم خواهید مرد. یک نشانگر روی نقشه بیندازید و آن را در قطب‌نما خواهید دید تا به شما کمک کند به یک منطقه امن بروید.

بر نقضه بازی مسلط شوید

ممکن است لازم باشد با پیشرفت بازی، به خصوص در مراحل پایانی، زوم کنید. هرچه نقشه را بیشتر بشناسید می‌توانید منطقه امن را پیش‌بینی کنید و به شما کمک می‌کند تا در بازی برنده شوید.

از نارنجک‌های خود استفاده کنید

هنگامی‌که در خاک هستید، اغلب نمی‌توانید حریف خود را برای یک ضربه واضح ببینید. سعی کنید یک نارنجک را بیرون بیندازید و آن‌ها فرار می‌کنند تا هدفی برای شلیک به شما ندهد، یا ممکن است آن‌ها را زخمی یا بکشید.

کوکتل‌های مولوتف به ویژه اگر ندانید دقیقا کجا هستند بسیار مؤثر هستند. در جایی که رج دارید، یک نارنجک را به بالای آن پرتاب کنید.

گزارش کدهای تقلب بازی PUBG MOBILE

در این بازی ترفندها و راهکارهایی وجود دارد که می‌توان به نشانه‌گیری، سرعت زیاد روی نقشه، گرفتن لگد از سلاح، دیدن زمان آمدن دشمن به پشت دیوار و … اشاره کرد. اگر متوجه شدید که بازیکنی هکر است و از کدهای تقلب در این بازی استفاده می‌کند، می‌توانید آن بازیکن را به صفحه مرگ گزارش دهید.

بازیکنانی که توسط سایر بازیکنان در بازی PUBG معرفی می‌شوند، در صورت تکرار این مشکل ممکن است برای همیشه حساب خود را از دست خواهند داد. توسعه دهندگان بازی PUBG به طور مداوم در تلاش هستند تا با به روز رسانی سیستم خود کدهای تقلب را پیدا و حذف کنند.

کلام آخر

برای رسیدن به موفقیت در سطح حرفه‌ای در بازی PUBG MOBILE تاکتیک‌ها و مفاهیمی که در بالا موردبحث قرار گرفت، حداقل می‌تواند به شما کمک کند که عمر طولانی‌تری داشته باشید و درنهایت هر بار برنده جایزه شوید.

برنامه موبایل PUBG خود را راه‌اندازی کنید، بازی خود را بارگیری کنید و با پیروی از دستورالعمل‌های ذکر شده در بالا، برای برنده شدن آماده شوید.

اگر می‌خواهید رقابتی بازی کنید، مطمئنا به این راهنما علاقه‌مند خواهید شد امیدواریم بتوانید یکی از نکات را به عنوان پیشنهادی برای بهبود بازی خود در نظر بگیرید. با ثبت نظرات خود ما را در بهبود کیفیت مطالب یاری نمایید.

سوالات متداول

چگونه در پابجی هم‌تیمی‌هایی را پیدا کنیم که به زبان ما صحبت می‌کنند؟

در این قبیل بازی‌ها گاهی پیش می‌آید که افراد از زبان‌های مختلف در یک تیم قرار می‌گرفتند و می‌توانستند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، این مشکل در یکی از آپدیت‌های بازی حل شد و اکنون می‌توانید با مراجعه به آدرس Selection area. منطقه و زبان مورد نظر را انتخاب کنید.

در بازی پابجی لباس استتار خیس را از کجا پیدا کنیم؟

Ghillie یک لباس استتار ویژه برای تک تیراندازان است که کاملا با محیط مطابقت دارد، این لباس‌ها به اندازه طلا در PUBG Mobile کمیاب هستند و باید خوش شانس باشید تا آن‌ها را پیدا کنید یا نقشه را کاوش کنید.

چگونه در PUBG Mobile تلاقی یا هدف قرار دهیم؟

دامنه را در تنظیمات پیدا کنید. در این بخش می‌توانید دید اسلحه را تنظیم کنید، آن را از حالت استاندارد تغییر دهید و رنگی را انتخاب کنید که هنگام تیراندازی بدون اینکه چشمانتان خسته شود، زیبا به نظر برسد.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//