معرفی بهترین بازی تک تیرانداز اندروید + لینک نصب

انجام بازی‌های موبایل در اوقات فراغت یکی از رایج‌ترین سرگرمی‌های امروزی است. برخی از مردم عاشق بازی‌های پازل هستند، برخی ترجیح می‌دهند بازی‌های اکشن را انجام دهند و برخی هم از عاشقان بازی تک تیرانداز اندروید و آیفون (به صورت کلی تلفن همراه) هستند!

بازی‌های تک‌ تیرانداز یک سبک بسیار محبوب در بین طرفداران بازی‌های جنگی است. چیزی هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز در مورد تلاش برای از بین بردن دشمن در برد طولانی با یک شلیک وجود دارد.

این بازی‌ها اغلب به‌ دقت بالا و زمان‌بندی چند ثانیه‌ای نیاز دارند و برای کسانی که از یک چالش خوب لذت می‌برند، عالی هستند. بنابراین ممکن است برای شما هم جالب باشند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که عاشق بازی تک‌ تیرانداز اندروید هستند، حتما تا پایان این مقاله از ایده آل تک با ما همراه باشید تا با بهترین بازی‌های این ژانر، بیشتر آشنا شوید.

بهترین بازی تک تیرانداز آفلاین اندروید

اگرچه بازی‌های تیراندازی چند نفره اندروید بسیار سرگرم‌ کننده هستند، متأسفانه آن‌ها را نمی‌توان بدون اتصال به اینترنت فعال بازی کرد. بنابراین، اگر با این مشکل مواجه هستید، نگران نباشید! ما تعدادی از بهترین بازی‌های تک‌تیرانداز آفلاین برای اندروید را برای شما شرح داده‌ایم.

ما بهترین بازی‌های تیراندازی آفلاین را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر نیازی به هدر دادن داده بسته‌های اینترنت نداشته باشید. بنابراین، در ادامه این مقاله، فهرستی از بهترین بازی تک تیرانداز برای اندروید را که می‌توانید در سال 2023 به‌ صورت آفلاین بازی کنید، ارائه کرده‌ایم. بیایید همه را یکی یکی بررسی کنیم.

Hitman: Sniper-Best Shooting Game

Hitman: Sniper یکی از  بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید است که می‌توانید به‌صورت آفلاین و آنلاین بازی کنید. در بازی، بازیکنان باید بدون به صدا درآوردن آلارم، اهداف خود را از بین ببرند.

بازی تک تیرانداز Hitman: Sniper

در مجموع 150 مأموریت و روش‌های مختلف برای انجام هر مأموریت وجود دارد. همچنین دارای تابلوهای امتیازات، تفنگ‌های تک تیرانداز قابل باز شدن و تخم‌مرغ‌های عید پاک است.

برای دانلود و نصب Hitman: Sniper در گوشی‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی مخفیانه است. این یک بازی یک‌ بار پرداخت است، اما در صورت تمایل می‌توانید برای ارتقای آن به خودتان کمک کنید.

Lone Wolf

Lone Wolf یک بازی بسیار هیجان‌انگیز و یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی اندروید است که ارزش‌های شما را محک می‌زند. گیم پلی عالی تک تیرانداز در دسترس است و طرح عالی بازی، باعث می‌شود بازی در بین زمان پخش به شکل کمیک استریپ در حال‌ توسعه باشد.

بازی تک تیرانداز lone wolf

گیم پلی بازی ترکیبی از هیجان و سختی است. بااین‌حال، افراد زیر 18 سال باید از این بازی تک تیرانداز آنلاین رایگان اجتناب کنند. شما برای مدت‌ زمان قابل‌ توجهی درگیر داستان خواهید بود.

برای دانلود این بازی جذاب و هیجان‌انگیز، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

بنابراین برای Lone Wolf آماده شوید، که مهارت شما را در هر مرحله آزمایش می‌کند، و آماده شوید تا در یک اقدام جدی تک تیرانداز شرکت کنید و برخی از سخت‌ترین تصمیمات خود را بگیرید. اگر به دنبال چیزی غم‌انگیز و مرگبار هستید، Lone Wolf بهترین بازی تک تیرانداز آفلاین اندروید است.

Lonewolf یک بازی تک تیرانداز رایگان است که می‌توانید با تماشای آگهی‌های تبلیغاتی یا خرید مستقیم آن، بازی کنید و ارز کسب کنید. نسخه پریمیوم بازی که شامل تمامی مطالب و بدون تبلیغات است، با قیمتی کمتر از 2 دلار در دسترس است.

با این حال، سازندگان همچنین به شما این امکان را می‌دهند که اگر می‌خواهید سخاوت بیشتری نشان دهید، هزینه بیشتری بپردازید.

Cover Fire

یکی از جذاب‌ترین‌های بازی تک تیرانداز آفلاین اندروید Cover Fire است. اگر به دنبال یک بازی تک تیرانداز هیجان‌انگیز و اکشن برای اندروید هستید، بدون شک Cover Fire یک گزینه عالی است.

Cover Fire یک بازی تک تیرانداز اندروید

هم شخصیت‌هایی که می‌توانید بازی کنید و هم انواع سلاح‌های کشنده‌ای که می‌توانید در برابر دشمنان به کار ببرید، متفاوت است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد این بازی یک بازی کنسولی با جلوه‌های بصری عالی باشد.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

شما می‌توانید سربازان مختلفی را در نبرد مستقر کنید و هر کدام مهارت‌ها و قدرت‌های خاصی دارند که می‌توانید از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید.

در این بازی تک تیرانداز اندروید هیجان‌انگیز، نیروی خود را برای پیروزی هدایت کنید و شورش علیه سازمان شیطانی را آغاز کنید. شما در این بازی رایگان تک تیرانداز اندروید به انواع دشمنان و سلاح‌ها دسترسی دارید.

به‌ عنوان مثال، می‌توانید برای تبدیل شدن به یک تیرانداز از خفا آموزش دهید یا از تفنگ‌های دستی برای مبارزه با مخالفان استفاده کنید علاوه بر این، یک حالت داستانی خلاقانه وجود دارد که با انتشار مکرر «فصل‌های» جدید، به گیم‌پلی معمولی علاقه می‌افزاید.

Dead Effect 2

بازی تیراندازی شگفت‌انگیز اندروید Dead Effect 2 بر اساس ورژن‎‌های گذشته خود ساخته شده است. اولین شوتر قدرتمند اندروید Dead Effect نام داشت. تمام آن چیزی که Dead Effect 2 به اندروید اضافه شده است، پیشرفت تجهیزات تیراندازی و کیفیت تصاویر است.

بازی Dead Effect 2

شما می‌توانید از تصاویری خیره‌کننده، روایتی جذاب و گیم پلی اکشن بهره ببرید. این یکی از بهترین بازی‌های تک تیرانداز موبایل است که تعداد زیادی موضوع را برای کاوش در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای دانلود و نصب این بازی تک تیرانداز اندروید کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

روش ایده آل برای گذراندن زمان این است که این بازی تیراندازی را با موضوعی ترسناک انجام دهید. شما گرفتار ابزارها و سلاح‌های فراوان و همچنین 20 ساعت یا بیشتر از یک کمپین تک‌نفره جذاب و هیجان‌انگیز خواهید شد.

با این وجود، اگر به دنبال بهترین بازی تک تیرانداز آفلاین برای اندروید با طرحی متقاعد کننده هستید، Dead Effect 2 را امتحان کنید. ESS Meridian به‌عنوان محیطی برای طرح عمل می‌کند که بازیکن را مجبور می‌کند جنگنده‌های دشمن را به روشی شبیه به Dead Effect اصلی دفع کند.

بازیکنان می‌توانند خود را در بیش از 20 ساعت گیم پلی غرق کنند و به انبوهی از سلاح‌های پیشرفته مختلف دسترسی داشته باشند.

بهترین بازی تک تیرانداز چند نفره اندروید

در حال حاضر، اپلیکیشن‌های بازی موبایلی به بازیکنان این امکان را می‌دهند که تجربه بازی بی‌نظیری را در هر کجا و در هر زمان در جهان به‌ صورت چندنفره داشته باشند و به این ترتیب، شما می‌توانید مهارت‌های خود را در این بازی تک تیرانداز اندروید برای دوستان خود به نمایش بگذارید .

این یک رسانه منحصربه‌فرد شگفت‌انگیز برای ارتباط با افراد مختلف در سراسر جهان ارائه می‌دهد. در ادامه، فهرستی از بهترین‌های بازی تک تیرانداز چند نفره اندروید را که می‌توانید در سال 2023 به‌صورت آنلاین بازی کنید، ارائه کرده‌ایم. بیایید همه را مورد بررسی قرار دهیم:

برنامه بازی Bullet Force-A Premium Snipper

اگر می خواهید یک بازی تک تیرانداز چند نفره اندروید و در عین حال ساده داشته باشید، Bullet Force-A Premium Snipper برای شما بهترین است.

Bullet Force-A Premium Snipper یک بازی تک تیرانداز اندروید

این بازی از مبارزات 20 نفره پشتیبانی می کند. همچنین شامل حالت های بازی محبوب از جمله Team Deathmatch، Conquest، Free-For-All و Gun Game است.

برای دانلود و نصب این بازی آنلاین تک تیرانداز در گوشی‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

Bullet Force-A Premium Snipper را می توانید به صورت آنلاین و آفلاین نیز انجام دهید. علاوه بر این، گرافیک بسیار جالبی دارد که تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. بیش از 20 سلاح برای باز کردن و سفارشی کردن وجود دارد.

Unkilled-Best Zombie Sniper Game

آیا دوست دارید فیلم‌های زامبی را تماشا کنید یا می‌خواهید زامبی‌ها را بکشید، پس یکی از بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای این کار، همین بازی سراسر هیجان اندروید است. در Unkilled-Best Zombie Sniper شما دشمنان مختلفی دارید که با استفاده از سلاح‌های مختلف، می‌توانید آن‌ها را بکشید.

بازی Unkilled-Best Zombie Sniper

برای افزایش علاقه شما به بازی، بازیکنان برای برخی از مأموریت‌ها به سلاح‌ها و ابزارهای مختلفی نیاز دارند. جالب اینجاست که تعداد زیادی ارتقاء و سلاح به‌ صورت رایگان به شما پاداش داده شده است.

برای دانلود و نصب Unkilled-Best Zombie Sniper در گوشی‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

اکنون دو حالت بازی در دسترس است: عملیات مبارزاتی و درگیری. Skirmish Ops شما و پایگاهتان را در مقابل دیگر بازیکنان و زامبی‌ها قرار می‌دهد. از خود دفاع یا حمله کنید. در هر صورت، با خرج کردن گلوله‌ها و هجوم مغزها، خود را در حال حرکت در جدول امتیازات خواهید دید.

Dead Plague

Dead Plague یکی از برجسته‌ترین و بهترین بازی تک تیرانداز اندروید است. گرافیک آن‌قدر غنی‌ شده است که جذابیت بازی را برای دانلود و انجام آن افزایش می‌دهد. شما می‌توانید این بازی را به‌ صورت آنلاین و آفلاین انجام دهید.

Dead Plague D یک بازی تک تیرانداز اندروید

شما به‌ عنوان عضوی از یک تیم اعتصاب بازی می‌کنید و در میان انبوه زامبی‌ها مبارزه می‌کنید تا نمونه‌های DNA را پیدا کنید که تنها امید بشر برای یافتن درمان است.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

انواع مختلفی از دشمنان برای نبرد وجود دارد، از جمله برخی از نبردهای حماسی باس. این بازی همچنین دارای سلاح‌های مختلفی برای کشتن زامبی‌ها هست.

Dead Plague با کنترل‌های دیجیتالی دوگانه محکم و کمپین جذابی که می‌توانید به‌ تنهایی یا آنلاین با دوستان خود بازی کنید، به‌ عنوان یکی از بهترین بازی تک تیرانداز چند نفره اندروید برجسته می‌شود.

PUBG Mobile – Sniper Shooter

PUBG (PlayerUnknown’s Battleground) نیز یکی دیگر از بهترین‌های بازی تک تیرانداز اندروید است. این یک بازی بتل رویال است که 100 بازیکن دارد. با این حال، بازیکنان با سلاح تأمین نمی‌شوند.

بازی PUBG یک بازی تک تیرانداز اندروید

هر بازیکن باید به‌ سرعت ساختمان‌های مجاور را برای یافتن سلاح غارت کند. نقشه گسترده و گسترده‌تر می‌شود. بازیکنان برای نقل‌ مکان از شهری به شهر دیگر و کشف اسرار، باید ماشین داشته باشند.

برای دانلود و نصب بازی محبوب PUBG در گوشی‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

شما می‌توانید به‌ تنهایی در حالت انفرادی بازی کنید یا با چند دوست برای حالت Duo یا Squad متحد شوید. علاوه بر این، بازی کاملا رایگان است. البت برخی از ارزهای درون بازی وجود دارد که فقط برای ارتقاء لوازم‌ آرایش نظامی استفاده می‌شود.

Modern Combat 5

Modern Combat 5 یکی از محبوب ترین بازی تک تیرانداز اندروید است. این بازی از گرافیک خیلی خوبی برخوردار است و حالت کمپین معمولی همراه با حالت چند نفره محبوب، اما همچنان بسیار رقابتی وجود دارد.

بازی modern mombat یکی از بهترین بازی های چند نفره تک تیرانداز اندروید

شما می توانید یکی از شش کلاس را برای بازی انتخاب کنید، که هر کدام امتیازات و مزایای خاص خود را دارند. تعداد زیادی ماموریت برای لذت بردن وجود دارد.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

همه ویژگی ها و سلاح ها اکنون رایگان هستند. اکثر اسلحه‌ها دارای نقاط قرمز هستند که هدف قرار دادن حریفان را سرگرم‌ کننده و آسان می‌کند.

بهترین بازی تک تیرانداز کم حجم اندروید

شاید تلفن‌های اندرویدی به‌ خودی‌ خود ایده آل‌ترین پلتفرم برای لذت بردن از بازی‌های اکشن و تک تیراندازی نباشند. با این‌ حال، در سال‌های اخیر پیشرفت‌های متعددی در طراحی رابط کاربری صورت گرفته است که باعث شده است این‌ گونه بازی‌ها از طریق کنترل‌های لمسی بسیار محبوب شوند.

علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید از بازی‌هایی استفاده کنید که با حجم کمتر به‌ طور ویژه برای کار با تلفن‌های اندرویدی میان رده و پایین‌تر طراحی شده‌اند.

در ادامه پنج تا از بهترین بازی‌های تک تیرانداز کم‌حجم اندروید را که می‌توانید فورا در تلفن‌ها یا تب لت‌های اندرویدی خود دانلود کنید، معرفی خواهیم کرد:

NOVA Legacy

NOVA یکی از محبوب‌ترین بازی های تیراندازی آفلاین در اندروید است و آخرین بازی NOVA Legacy آن تنها جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های تیراندازی آفلاین در فروشگاه Play تقویت می کند.

بازی تک تیرانداز NOVA Legacy

بازی از جایی شروع می‌شود که آخرین بازی متوقف شد، زمانی که شما در نقش کال واردین کهنه‌کار NOVA بازی می‌کنید که ماموریتش شکست نیروهای اداره استعمار است.

برای دانلود این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

به غیر از حالت بازی معمولی، NOVA Legacy یک حالت جدید “Deathmatch” را نیز معرفی می‌کند که در آن با سایر بازیکنان آنلاین در سراسر جهان مبارزه می کنید.

ویژگی جدید “Death cam” به شما امکان می‌دهد نمای سوم شخص از تمام قتل‌هایی را که انجام می‌دهید ببینید. گیم پلی بازی یکسان باقی می‌ماند و با این حال هنوز احساس پیری نمی‌کند.

در نهایت، بازی جدید همچنان با حجم کمتر از 40 مگابایت عرضه می‌شود که هنوز هم تنها فرنچایز NOVA توانسته است آن را اجرا کند.

Sniper Shooting

در این بازی که تنها 33 مگ حجم دارد، تفنگ خود را بردارید، نفس خود را نگه‌دارید، هدف بگیرید، شلیک کنید، به هدف بزنید! Sniper Shooting واقعی‌ترین تجربه تیراندازی را برای شما فراهم می‌کند.

Sniper Shooting یک بازی تک تیرانداز اندروید

با انواع اسلحه‌های ویژه، هر سلاح می‌تواند سرگرمی تیراندازی متفاوتی را به شما بدهد. می‌توانید از آن‌ها برای شلیک به بطری‌ها، کندوها، میوه‌ها، هواپیماهای بدون سرنشین و بسیاری از اهداف جالب دیگر استفاده کنید.

برای دانلود و نصب Sniper Shooting در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

شما می‌توانید در این بازی تیراندازی سه‌ بعدی، تیراندازی به‌ صورت رایگان از تجربه‌ای مانند یک محدوده تیراندازی لذت ببرید. با بیش از 400 سطح در انتظار شما برای به چالش کشیدن در تیراندازی با تک تیرانداز شهری، آیا آماده تبدیل شدن به یک تیرانداز افسانه‌ای هستید؟

این بازی کاملا رایگان است و از حالت بازی آفلاین نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید بازی را در هر زمان و هر مکان شروع کنید.

Western Sniper

این بازی وسترن تک تیرانداز قطعا شما را مجذوب روح غرب وحشی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که نه‌ تنها مانند یک گاوچران شجاع و یک تفنگچی، بلکه مانند یک قهرمان واقعی احساس کنید – قهرمانی که می‌تواند سرزمین محلی را از باند دزدان پاک کند؛ و از غیرنظامیان محافظت کنید.

بازی تک تیرانداز Western Sniper

یک اکشن بقا باورنکردنی با تعقیب و گریز و درگیری با اسلحه در انتظار شماست. تا انتها بهترین تک تیرانداز باشید، یک هدف پیدا کنید و تمام راهزنان استیکمن را نابود کنید تا زنده بمانید و منطقه را نجات دهید.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

Western Sniper یک بازی تیراندازی ریلی با حجم مناسب است که در آن راه‌هایی برای از بین بردن دشمنان در مکان‌های مختلف با تعداد سلاح‌های کاملا متفاوت پیدا خواهید کرد. نحوه کنترل شخصیت نیز کاملا ساده شده است و شما فقط صاحب هدف‌گیری و شلیک به طرف حریف هستید.

FPS sniper shooting gun games

Legend Sniper Games 2022 یک بازی تیراندازی رایگان سه‌ بعدی آفلاین است که به‌ طور انحصاری برای موبایل طراحی شده است. بازی تیراندازی اسلحه جدید که همه را درگیر کرده را با حجم 45 مگ را دانلود کنید تا با رقبای آفلاین بازی‌های مأموریت تک تیرانداز را شکست دهید.

بازی FPS sniper shooting gun games

با استفاده از مهارت‌های بازی تیراندازی تک تیرانداز خود در بازی جدید، از بازی‌های تک تیرانداز آفلاین 2022 لذت ببرید. حالت‌های مختلف این بازی تک تیرانداز اندروید برای سرگرمی بیشتر برای تجربه بهتر بازی تیراندازی در بازی‌های تفنگ اضافه شده است.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

این بازی تک تیرانداز از تم جذاب بازی جدید تشکیل شده است. بازی جدید همچنین بازی‌های هیجان‌انگیز تیراندازی اسلحه 2021 را با حالت‌های مختلف بازی تیراندازی با تفنگ ارائه می‌دهد.

Ramboat

Ramboat یکی از بازی‌های تیراندازی محبوب و مناسب برای تمام سنین در اندروید است. اگر عاشق گرافیک کارتونی با گیم پلی عجیب و غریب هستید، این بازی را دوست خواهید داشت.

Ramboat یک بازی تک تیرانداز اندروید

این یک بازی تیراندازی آفلاین است که خاطرات دوران کودکی شما را به یاد می‌آورد. شما به‌ عنوان یک جنگجوی ارتش بازی می‌کنید و با کشتن دشمنان قصد دارید سطوح را پاک کنید.

برای دانلود و نصب این بازی در دستگاه‌های اندروید، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از گوگل پلی

بازی هرج‌ و مرج محض است و بدون شک از هر دقیقه آن لذت خواهید برد. به‌ محض اینکه از چند دقیقه ابتدایی آموزش سپری کنید، به‌ هم‌ ریخته خواهد شد. این بازی  یکی از بهترین‌های فهرست بازی تک تیرانداز آفلاین است.

حرف آخر

بازی‌های تک تیرانداز اندروید اغلب دارای یک عنصر مخفیانه هستند که از بازیکنان می‌خواهد پنهان بمانند و از شناسایی اجتناب کنند. این ویژگی می‌تواند یک لایه هیجان اضافی به بازی اضافه کند، زیرا بازیکنان باید دائما مراقب دشمنان باشند.

فرقی نمی‌کند بازیکن با تجربه‌ای هستید که به دنبال چالش جدیدی هستید، یا مبتدی هستید که تازه شروع کرده‌اید، برخی از بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید موجود در فروشگاه Google Play را امتحان کنید.

خوشحال می‌شویم نظر شما را در مورد هر یک از بازی‌های معرفی شده در این پست را بشنویم یا اگر بازی مشابه دیگری را انجام داده‌اید که می‌خواهید به ما پیشنهاد دهید، نظرات برای شما باز است.

سؤالات متداول

بهترین بازی تیراندازی برای اندروید کدام است؟

Sniper 3D یکی از بهترین بازی‌های تک تیرانداز برای اندروید است که می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.

بهترین بازی تک تیرانداز آفلاین کدام است؟

Sniper 3D، زیرا در این حالت می‌توانید حالت‌های آنلاین و همچنین آفلاین را مشاهده کنید که در آن می‌توانید بسیاری از مأموریت‌ها را انجام دهید.
 

بهترین بازی تک تیرانداز آنلاین کدام است؟

در تمامی بازی‌های موجود در این لیست، حالت‌های آنلاینی را خواهید یافت که تحت آن‌ها می‌توانید از حالت‌های چندنفره لذت ببرید؛ اما Sniper Fury یکی از بهترین بازی‌های تک تیرانداز آنلاین برای اندروید است.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//