بهترین بازی برای iOS 14 {معرفی 10 بازی برتر}

بهترین بازی برای iOS 14 کدام است؟ در صنعت بازی رقبای زیادی وجود دارند که هر کدام سعی می‌کنند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. در این بین تولید کنندگان 14 iOS از این قاعده مستثنی نیستند.

امروزه بازی‌های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای سبک‌های متفاوتی هستند. تنوع بازی‌ها به حدی زیاد است که تمام سلیقه‌ها را در خود جای می‌دهد. برای iOS 14 بازی‌های متفاوتی وجود دارد که ما در این مقاله سعی کرده‌ایم 10 بازی برتر سال 2022 را معرفی کنیم تا از بازی کردن آن‌ها لذت ببرید.

بازی‌های که در این مقاله به معرفی آنها پرداخته‌ایم دارای سبک‌های مختلفی از جمله تیراندازی، بازی‌های ورزشی، بازی‌های مسابقه‌ای و … است. برای اینکه بدانید کدام بازی را انتخاب کنید، توضیح مختصری در مورد هر کدام از آنها ذکر کرده‌ایم. در نتیجه اگر همان بازی است که دوست دارید آن را داشته باشید، می‌توانید از لینک‌های درج شده آن را دانلود کنید.

اگر گیمر هستید و به بازی‌های موبایل علاقه دارید، به جای درستی آمده‌اید. حتی اگر برای اولین بار است که گوشی آیفون خریده‌اید و می‌خواهید یک بازی بر روی گوشی خود نصب کنید. بهتر است ما را با ادامه مقاله از ایده آل تک همراهی کنید تا به شما را با بهترین بازی برای iOS 14 آشنا کنیم.

بازی Night in the Woods

در این بازی شخصی با نام Mae Borowski قهرمان بازی است که پس از اتمام دانشگاه به خانه برمی‌گردد و سعی می‌کند دوباره با خانواده و دوستان خود ارتباط برقرار کند، اما همه چیز تغییر کرده است.

بازی Night in the Woods

این تغییرات به شکل کاملا عجیبی شکل گرفته است؛ به طوری که نه تنها رفتار دوستانش تغییر کرده است، بلکه در شهر نیز چیز عجیبی در حال رخ دادن است. وظیفه شما این است که Mae را در این دوره از زندگی‌اش همراهی کنید و او را در چالش‌هایی که اتفاق می‌افتد کمک کنید.

برای دانلود بازی جذاب Night in the Woods روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

فضای این بازی تاریک است و در یک جنگل تاریک رخ می‌دهد. حالت آن دو بعدی و جذاب است. در طول بازی شما با چالش‌های انحرافی روبرو می‌شوید که قدرت مغزتان را می‌سنجد. زمانی که در جنگل در حال کاوش هستید، ممکن است سرنخ‌های جالبی پیدا نکنید و همین امر جذابیت بازی را دو چندان می‌کند.

Meteorfall: Krumit’s Tale یک بازی برای iOS 14

این بازی به صورت استراتژی و همانند بازی‌های تخته‌ای است که افراد باید نوبتی بازی کنند. اگر این بازی را نصب کنید متوجه خواهید شد که ترکیبی از بازی‌های عرشه‌سازی و بازی‌های نقش آفرینی است که افراد باید در طی بازی دشمنان خود را شکست دهند و امتیاز زیادی کسب کنند.

اطلاعات بازی Meteorfall Krumit's Tale

شاید این بازی را بتوان بهترین بازی برای iOS 14 دانست، زیرا دارای فضای جذابی است که باید با افراد زیادی رقابت کنید تا برنده بازی شوید. در طی بازی باید با دقت از کارت‌ها استفاده کنید تا برنده مسابقه شوید.

برای دانلود بازی سرگرم کننده Meteorfall: Krumit’s Tale کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

تمام تصمیم‌هایی که می‌گیرید ممکن است، منجر به دریافت پاداش و یا از بین رفتن امتیازاتتان شود. پاداش‌هایی که می‌توانید دریافت کنید شامل: سلاح، زره و… است. حتی می‌توانید در ازای پاداش با دشمنتان مقابله کنید.

شاید در ابتدای بازی به سرعت از دور مسابقه خارج شوید، ولی با چند دور بازی کردن طرز استفاده از کارت‌ها و استراتژی بازی را یاد می‌گیرید.

10 بازی تیراندازی جذاب برای موبایل
بخوانید

بازی آیفون Kingdom Two Crowns

Kingdom Two Crowns بهترین بازی برای iOS 14 است که شروع آن با یک پادشاه سوار بر اسب آغاز می‌شود. این پادشاه دارای یک تعداد سکه است که از آنها برای مردم محلی استفاده می‌کند تا به آنها دستوراتی بدهد.

معرفی بازی Kingdom Two Crowns

با استفاده از سکه‌ها به کمانداران آموزش می‌دهد و آنها را برای شام به شکار می‌فرستد. برای جلوگیری از ورود دشمن و راهزنان حصارهایی باید ایجاد کند تا محیط قلعه آرام و بدون استرس برای مردم باشد.

برای دانلود و نصب Kingdom Two Crowns کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

دزدان به قلعه و مردم شما حمله می‌کنند و تلاش می‌کنند حیوانات اهلی و حتی وسایل و ابزار کارگران را بدزدند. در نتیجه شما باید از آنها حمایت کنید و نگهبانانی برای حفاظت آنها قرار دهید.

اگر رقبا شما بتوانند تاجتان را به دست بیاورند، دیگر سلطنت شما به پایان می‌رسد و بازنده بازی می‌شوید. باید تلاش کنید در طی بازی سکه‌های بیشتری جمع آوری کنید تا با استفاده از آنها وسایل و قلعه خود را ارتقا دهید.

محیط این بازی بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. دارای مناظر سرسبز و بزرگ است که دارای ترکیب هوشمندانه‌ای می‌باشد؛ به گونه‌ای که در نگاه اول مخاطب را به خود جذب می‌کند. صحنه‌های اکشن واقعی دارد به طوری که برای یک بازی موبایل، یک شاهکار محسوب می‌شود.

بازی جذاب Peak’s Edge

Peak’s Edge بهترین بازی برای iOS 14 است که دارای گرافیک چشمگیری است. این بازی جزو بازی‌های استراتژی نوبتی و پازل مانند است. در آن شما هرم‌هایی را مشاهده می‌کنید که باید از میان آنها دشمن خود را شناسایی کنید و زمانی که با آنها در حال رقابت هستید، سعی کنید به هدف خود برسید.

معرفی بهترین بازی‌ها برای ios14 | بازی Peak's Edge

مهم‌ترین قسمت در بازی‌های استراتژی، قدرت تصمیم گیری و حرکت درست است. در این بازی باید هرم خود را بسازید و از آن طریق سعی کنید با جهت‌گیری‌های درست دشمنان خود را با یک حرکت شکست دهید. در ابتدای بازی شاید فکر کنید، خیلی راحت است ولی در ادامه متوجه می‌شوید برای برنده شدن باید به آن تسلط پیدا کنید.

برای دانلود بازی Peak’s Edge روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

هر چه جلوتر می‌روید مراحل آن‌ها دشوار می‌شود و مهارت‌هایی که به دست می‌آورید، افزایش پیدا می‌کند. در این بازی 25 مهارت و 30 نوع زره متفاوت وجود دارد که از آن‌ها برای حفاری باید استفاده کنید. این بازی کاملا رایگان است؛ ولی برای استفاده از برخی ویژگی‌های آن باید مبلغی پرداخت کنید.

Maze Machina یک بازی برای iOS 14

در این بازی باید با رباتی مبارزه کنید که در مسیر شما مین قرار می‌دهد تا شما را از رسیدن به هدفتان باز دارد. هدف شما این است که کلید خروجی را پیدا کنید و برنده بازی شوید. فضای آن به صورت کاشی‌های چهار در چهار است که باید در این فضا مسابقه دهید.

بازی Maze Machina برای آیفون

برای انتخاب مسیر بر روی این کاشی باید استراتژی داشته باشید که توسط ربات مورد هدف قرار نگیرید. مسیرهایی که بمب گذاری شده است را نکنید تا بازنده بازی نشوید.

برای دانلود بازی Maze Machina کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

هر بازی دارای مراحل مختلفی است که با طی کردن مراحل اولیه به مراحل سخت‌تر می‌رسید. این بازی از این قائده مستثنی نیست و در مراحل بالاتر شما با چالش‌های زیادی روبرو می‌شوید که باید با انتخاب‌های درست به مرحله دیگر بروید. Maze Machina با اینکه دارای فضای کوچکی است؛ ولی به طرز جذابی طراحی شده است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

بازی Starbeard

در این بازی، شما نقش کوتوله‌های فضایی را دارید که باید از باغ‌های خود در مقابل بیگانگان محافظت کنید. این بازی در کنار سرعت عمل، نیاز به فکر کردن و بررسی موقعیت دارد. شما باید برای برنده شدن از مغز خود استفاده کنید.

بازی Starbeard برای آیفون

در این بازی باید کوتوله‌های خود را به درستی جابه جا کنید تا بتوانند با بیگانگان مبارزه کنند و آنها را شکست دهند. برای دانلود این بازی جذاب، روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

Starbeard حول تصمیمات و حملات شما می‌چرخد، اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید؛ به طور حتم با شکست روبرو می‌شوید.

بازی آیفون P1 Select

P1 Select بهترین بازی برای iOS 14 است که در نگاه اول کمی گیج کننده است؛ ولی با ادامه بازی به طور حتم مجذوب بازی می‌شوید. در آن با خزنده‌های سیاهچاله روبرو می‌شوید. در سمت راست بازیکن‌ها وجود دارد.

بازی خوب برای ios14

صفحه اصلی این بازی شامل سیاهچاله، دیوارها، هیولاها و یک خروجی است که باید تلاش کنید از میان هیولاها به خروجی برسید تا برنده بازی شوید. در حین بازی می‌توانید بازیکن‌ها را تغییر دهید.

برای دانلود بازی جذاب P1 Select کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

در ابتدای بازی ذهن شما درگیر می‌شود، به طوری‌که در طول روز دوست دارید آن را به انتها برسانید. P1 Select یک بازی دلهره آور است. بعد از چند دور بازی کردن، متوجه می‌شوید که چگونه هیولا را کنترل کنید تا به راحتی به خروجی برسید. امتیاز شما بر اساس استراتژی شما تعیین می‌شود، پس نقشه‌های متفکرانه برای برنده شدن بکشید.

Kingdom Rush Vengeance یک بازی برای iOS 14

اگر به دنبال بازی‌های استراتژی و قلعه‌ای هستید، ما به شما Kingdom Rush Vengeance را پیشنهاد می‌کنیم. در آن باید از برج‌هایی خود در مقابل دشمنان محافظت کنید.

بازی Kingdom Rush Vengeance

این بازی نیز همانند بازی‌های مشابه قلعه‌ای شامل: استفاده از منابع برای خرید برج‌ها است که توسط آنها دشمنان خود را شکست دهند. اگر برجهی خود را از دست بدهید شکست خورده‌اید و باید از نو بازی کنید.

برای دانلود بازی Kingdom Rush Vengeance کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

گرافیک این بازی از نظر بصری بسیار زیبا طراحی شده است. دارای قهرمان‌هایی است که می‌توانید آنها را برای مبارزه با دشمنان انتخاب کنید. برای به دست آوردن قهرمانان نیاز به پول دارید که توسط شکست دادن دشمنانتان این امر حاصل می‌شود.

بازی Twinfold

Twinfold بهترین بازی برای iOS 14 شناخته شده است که کمی شبیه به بازی‌های سه گانه کلاسیک با کاشی‌های کشویی iso است. در این بازی باید کارت‌ها را جابجا کنید تا با همدیگر جفت شوند و به امتیاز بیشتر برسید. ولی باید بدانید در درجه اول باید زنده بمانید تا بتوانید از طریق جفت کردن کارت‌ها به امتیاز بالا دست پیدا کنید.

بازی جذاب برای گوشی آیفون

در این بازی تسلط بر قوانین و قدرت‌ها حرف اول را میزند که با استفاده از آنها می‌توانید با دشمنان خود مبارزه کنید. برای دانلود و نصب این بازی جذاب روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

کارت‌های زردی که در این بازی وجود دارد، برای افزایش قدرت استفاده می‌شود که با بلعیدن آن بازیکن‌ها تغییر می‌کنید.

بازی جذاب Reigns: Game of Thrones

Game of Thrones جزو بهترین بازی برای iOS 14 است که نمی‌توان از آن به راحتی عبور کرد. در این بازی شما باید به خواسته‌های رعایا عمل کنید تا آنها را راضی نگه دارید. این کار را می‌توانید با ساختن کلیسا، بانک و ارتش برای محافظت از آنها در برابر دشمنان انجام دهید.

بازی برای ios14 گوشی آیفون

کارت‌هایی که دارید به چپ یا راست تکان دهید تا رتبه شما بر اساس آنها تغییر کند. برای دانلود این بازی کافیست روی لینک زیر ضربه بزنید:

دانلود برنامه از اپ استور

همچنین این بازی دارای داستانی جذاب است که در طی بازی با آن روبرو می‌شوید.

سخن آخر

بازی‌هایی که در بالا معرفی کردیم تنها 10 بازی برتر سال 2022 است. هر کدام از این بازی‌های طرفداران مخصوص به خود را دارد که می‌توانند با نصب آنها لذت ببرید. ساختار و گرافیک هر کدام از آنها به نحوی زیبا طراحی شده است که می‌توانید ساعت‌ها مشغول بازی باشید، بدون اینکه متوجه گذشت زمان شوید.

5 | (1)
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
//